Η μπανάνα είναι ένα νόστιμο φρούτο που κάνει τη γεύση να συναντά την υγεία. Οι βιταμίνες και οι ωφέλιμες χημικές ενώσεις που διαθέτει προστατεύουν το σώμα μας.

Εμείς ετοιμάσαμε μια λίστα με 10 χρήσιμες ιδιότητες αυτού του τροπικού φρούτου και σχεδόν όλες εξαρτώνται από το πόσο ώριμη είναι η μπανάνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιες δεν πρέπει να τις τρώτε, αλλά ούτε κι ότι πρέπει να επιλέγετε κάποιες συγκεκριμένες. Το μυστικό είναι οι μπανάνες να είναι τόσο ώριμες όσο πρέπει για να έχουν την καλύτερη δυνατή επίδραση στην υγεία σας.

Προλαμβάνουν τον καρκίνο

Οι μπανάνες περιέχουν μια συγκεκριμένη πρωτεΐνη, που είναι παράγοντας νέκρωσης των καρκινικών όγκων και βοηθά στην πρόληψη της εμφάνισής τους. Τα ώριμα φρούτα έχουν πολύ περισσότερη από αυτή την πρωτεΐνη, γι ‘αυτό συνιστάται να τρώτε μπανάνες με στίγματα ή σκούρα φλούδα.

Καταπολεμούν τις κράμπες

Η ανεπάρκεια μεταλλικών στοιχείων είναι μια κοινή αιτία των μυϊκών σπασμών του αστραγάλου. Με την κατανάλωση προϊόντων πλούσιων σε κάλιο και μαγνήσιο όπως είναι οι μπανάνες, μπορείτε να αποτρέψετε τις μυϊκές κράμπες. Γι ‘αυτό πολλοί αθλητές τις συμπεριλαμβάνουν στη διατροφή τους.

Πρόληψη ασθενειών των νεφρών

Τα τρόφιμα που περιέχουν κάλιο βοηθούν στην αποφυγή της εμφάνισης πέτρας στα νεφρά. Σύμφωνα με μια μελέτη, η τακτική κατανάλωση μπανάνας μπορεί επίσης να μειώσει την πιθανότητα εμφάνισης κακοήθειας στα νεφρά κατά 40%.

Γερή καρδιά

Μια πλούσια σε κάλιο διατροφή συνιστάται σε όσους έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση και είναι επιρρεπείς σε καρδιαγγειακές παθήσεις. Η καθημερινή κατανάλωση 1,3 γραμμαρίων καλίου μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών επισοδείων κατά 26%. Αν θέλετε να πάρετε αυτή την απαραίτητη δόση καλίου, θα πρέπει να τρώτε 2 έως 3 μπανάνες την ημέρα, ανάλογα με το βάρος τους.

Καθαρές αρτηρίες κι αγγεία

Η χοληστερόλη είναι η κύρια αιτία αγγειακής απόφραξης, η οποία οδηγεί σε αθηροσκλήρωση. Οι μπανάνες περιέχουν φυτοστερόλες που συμβάλλουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα σας και στη διατήρηση της υγείας του αγγειακού σας συστήματος.

Υγιές στομάχι

Οι μπανάνες συνιστώνται σε άτομα με γαστρικά έλκη και σε άτομα που ανήκουν στην ομάδα υψηλού κινδύνου. Περιέχουν ένα ειδικό ένζυμο που αυξάνει την έκκριση βλέννας η οποία προστατεύει τα τοιχώματα του στομάχου.

Πηγή ενέργειας

Η αφθονία των βιταμινών και των ορυκτών στοιχείων καθιστά τις μπανάνες μια μεγάλη πηγή ενέργειας. Οι απλοί υδατάνθρακες χωνεύονται γρήγορα και μπορούν να αναπληρώσουν τις ενεργειακές σας ανάγκες σχεδόν αμέσως.

Καλή διάθεση

Οι μπανάνες περιέχουν ντοπαμίνη – την «ορμόνη ευτυχίας» – μαζί με σύμπλεγμα βιταμίνης Β που επηρεάζει θετικά το νευρικό σύστημα. Αυτά τα χαρακτηριστικά επιτρέπουν στις μπανάνες να συμπεριληφθούν στον κατάλογο των τροφίμων που μπορείτε να φάτε αν νιώσετε ότι δεν έχετε καλή διάθεση.

Βοηθά στον διαβήτη

Αυτά τα τροπικά φρούτα έχουν ένα συγκεκριμένο είδος ανθεκτικού αμύλου μέσα τους που βοηθά στον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2. Θα πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι οι πράσινες μπανάνες περιέχουν περισσότερη από αυτή την ουσία. Μια πράσινη μπανάνα μεσαίου μεγέθους έχει 12,5 γραμμάρια αμύλου, ενώ μια ώριμη μπανάνα περιέχει μόνο περίπου 5 γραμμάρια.

Αδύνατη και λεπτή σιλουέτα 

Το ανθεκτικό άμυλο εμποδίζει την αποθήκευση λίπους στο σώμα σας κι αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας, με αποτέλεσμα την ταχεία και ορατή απώλεια βάρους. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση αυτής της ουσίας είναι 10 γραμμάρια. Και, φυσικά, πρέπει επίσης να παραμείνετε δραστήριοι και να ελέγχετε τις διατροφικές σας συνήθειες.

 

.

trelokouneli.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *